Passa al contingut principal

L'ARRIBADA DE L'ARCADIA

 


La càpsula de desembarc cremava a través de l’atmosfera de Diògenes Primaris com un cometa negre. A dins, els membres del Kill Team Arcadia romanien immòbils, subjectes als arnesos mentre l’impacte imminent feia vibrar l’interior metàl·lic. L’aire era dens, carregat de l’olor d’oli sagrat, encens i fúria continguda.

El  sargent Harlock, líder de l’equip, mantenia la mirada fixa al panell lluminós on parpellejava la topografia del sector de descens. L’urbs apareixia marcada per explosions, punts de calor enemics i transmissions solapades. El setge era total.

La càpsula col·lidí amb un estrèpit que ressonà com un tro. Hidràulics xiulants, fum blanc expulsat pels segells de pressió… i la porta esclatà cap enfora.

Els Vigies de la Mort emergiren com espectres negres, avançant en formació, bolter en mà, assegurant els flancs amb moviments precisos i fredament calculats. No hi havia crits, ni ordres inconnexes: només la perfecta coordinació dels millors caçadors de xenos de la humanitat.

Quan el perímetre quedà net, Barbosa, l’irruptor del Kill Team, s’acostà a Harlock amb passes fermes.

Senyor… sol·licito permís per parlar amb llibertat —la seva veu metàl·lica ressonà dins el casc.

Harlock inclinà lleugerament el cap.

Concedit.

Barbosa deixà anar l’aire com si ho hagués contingut massa estona.

Amb tot el respecte, no sé què estem fent aquí. —Mirà els edificis esmicolats, les columnes de fum ascendint al cel gris—. Ja hi ha un Kill Team de Vigies de la Mort operant a la ciutat. No té sentit desplegar-ne dos. Alguna cosa no quadra.

Harlock no respongué immediatament. Finalment, abaixà lleument el cap, cosa estranya en ell.

No ets l’únic que ho troba estrany.
No?
No. —La seva veu es tornà més greu—. Tampoc sé per què som aquí. Només sé que l’inquisidor local, un tal Eymerich Soulripper, va registrar una petició d’urgència demanant un segon Kill Team… i específicament “a les seves ordres directes”.

Barbosa es tensà.

A un inquisidor li pots discutir moltes coses… però requisar Deathwatch sense explicacions? Això… això fa pudor, senyor.

Harlock assentí, sense gens d’orgull en el gest.

Ho sé. I encara hi ha més. —Baixà el volum del canal privat, com si temés fins i tot els murs—. He rebut instruccions explícites de no informar l’Administratum, ni les forces imperials locals. La nostra presència ha de ser… invisible.

Barbosa va emetre un bram greu de desaprovació.

Això no és pròpiament… imperial.

No. No ho és. —Harlock acceptà sense dubtes—. Però fem el que sempre hem fet. Seguirem el nostre deure. Pudent o no, hi som per caçar xenos, heretges i abominacions. I en aquesta lluna n’hi ha més que prou.

Barbosa féu una reverència marcial.

Per descomptat, senyor. Ordeneu, i avançarem.

Harlock alçà el bolter, activant la runa d’execució.

Arcadia, formació de caça. Objectiu: Porta Fundatoris. Que l’enemic senti la nostra ombra abans del nostre tret.

Els Vigies de la Mort avançaren entre runes i fum, silenciosos com els emissaris de la mort que eren.
I sobre Diògenes Primaris, un nou malson acabava d’aterrar.

Entrades populars d'aquest blog

REGLES DE CAMPANYA

La campanya es juga seguint aquestes normes: UBICACIÓ INICIAL Cada jugador, excepte aquells que controlin una facció imperial, comença amb una ubicació aleatòria al sector exterior del mapa. Aquesta ubicació representa el punt on les seves forces han penetrat les muralles i establert el seu centre de comandament. Els organitzadors determinaran aquestes ubicacions abans del primer Torn de la campanya. Una facció imperial començarà sempre a la Caserna de l’Astra Militarum de Diògenes Primaris. Si hi ha més d’una facció imperial, es donarà prioritat a les forces de l’Astra Militarum, i si hi ha més d’una facció d’aquest tipus, es designarà la ubicació a l’atzar. ESTRUCTURA D’UN TORN Cada Torn es divideix en dues fases: Torn Estratègic : Els jugadors ordenen accions a realitzar sobre el mapa de campanya. Torn de Combat : Es juguen les partides de Kill Team derivades dels moviments fets en el Torn Estratègic. DURACIÓ DELS TORNS Un Torn té una durada màxima d’un mes o fins que es completi, e...

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

SITUACIÓ INICIAL