Passa al contingut principal

EXPERIÈNCIA

EXPERIÈNCIA

Quan comences la campanya El Setge de Diògenes Primaris, els teus agents són iniciats que han format una nova unitat de forces especials. A mesura que juguis partides amb ells, obtindran punts d’experiència (PX) i avançaran en rang, obtenint noves habilitats i una reputació temible per això.

Quan s’afegeix un agent per primera vegada a la llista de dades, sempre comença amb 0 punts d’experiència, el rang d’Iniciat i sense honors de batalla.

Durant una batalla, les gestes dels teus agents no només determinaran qui guanya la partida, sinó que també els faran obtenir PX. Cada vegada que un agent guanya (o perd) PX, ajusta en conseqüència el seu recompte de PX a la seva targeta de dades narrativa. Després d’una batalla, en el pas d’Actualitzar Llistes de Dades de la seqüència de missió, els agents obtenen PX de la següent manera:

Si un agent incapacita un agent enemic en una batalla, obté 1 PX. Si l’agent incapacitat té més de 12 ferides, obté 2 PX.  

Si un agent completa qualsevol acció de missió per Operacions Crítiques en una batalla i/o obté algun punt de victòria per controlar un marcador d’objectiu, obté 1 PX.

Si s’aconsegueixen punts de victòria per Operació Crítiques però no es pot assignar el punt de victòria a un agent en aquell punt d’inflexió (sigui per que no calia tornar a fer una acció de missió per puntuar, com amb la Operació Crítica Assegurar, per exemple) es sorteja quin dels agents que encara resten al camp de batalla guanya la experiència. 

Si s’aconsegueixen punts de victòria per Operació Crítica al 4rt torn (com la Operació Crítica Intel·ligència) els punts de victòria aconseguits es reparteixen entre tot els agents que han participat a l’enfrontament. 

Cada vegada que completis una condició d’una Operació Tàctica, tria un agent amic que hagi puntuat aquests punts de victòria perquè obtingui tants PX com PV guanyats en la Operació Tàctica.

Si un agent ha obtingut (o perdut) prou PX, el seu rang canviarà. L’interval de PX s’indica a la taula següent:




HONORS DE BATALLA


Cada vegada que un agent obté prou PX per augmentar el seu rang, aconsegueix un honor de batalla. De la mateixa manera, si un agent perd PX de forma que el seu rang disminueix, perd un honor de batalla que triïs. En qualsevol cas, actualitza els honors de batalla a la seva llista de dades.
Cada jugador pot triar dues especialitats que encaixin en el perfil de cada agent i comunicar-ho al comissari de la Lliga que jutjarà que les especialitats siguin coherents. Una especialitat és un conjunt d’habilitats que encaixa amb els talents dels agents. Les especialitats són les següents:
Combat 
Contenció 
Tir
Exploració 
La primera vegada que un agent obté un honor de batalla, has d’escollir una especialitat perquè progressi en ella i determina quin honor de batalla d’aquesta especialitat obtindrà. A partir d’aquell moment, cada vegada que un agent pugi de rang, podràs determinar quin altre honor de batalla obté d’aquella especialitat.
Per determinar quin honor de batalla obté el teu agent, has de tirar 1D6 i consultar la taula corresponent per determinar un honor de batalla aleatòriament (repetint la tirada si el resultat no és adequat). Un agent no pot tenir el mateix honor de batalla més d’una vegada (si el resultat està duplicat, torna a tirar fins a obtenir-ne un de diferent).







Entrades populars d'aquest blog

BRIEFING DEL TORN 7

  Mapa: Mapa 48: Ruïnes d'Sphynx-12 Operació crítica: Saquejar Desplegament: Mapa 2 Objectius: Mapa 2 Regles opcionals: Si Mala visibilitat: Les armes sense rang de dispar passen a tenir un rang de 12’. Tempestes de sorra: Els efectes de l’equip que tingui un component tecnològic avançat (auspex, sistema de comunicacions, cub teseractic, etc. ) no funcionen en un 50% de les ocasions. Si s’ha emprat un LPA per utilitzar l’objecte, aquest no es perd. Contacte:Albert o Enric JUGADOR KROOT Classificació: Còdex Vermell – Només per a ulls de comandament De: Shas’ui Vior’la Ixur’la, Comandant del IV Batalló Recorreestels A: Caçacel Pech-Ra, Líder de l’escamot Carnissers de Pech Assumpte: Instruccions per a la Operació “Claror Silenciosa” Data: Cicle G-2025.439 / Diògenes V Pech-Ra, La situació a Diògenes V ha pres una nova direcció estratègica. Tot i els nostres esforços persistents, els nostres equips científics no han aconseguit accedir a la Porta Dolmen . L’energia i protocols...

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

BRIEFING TORN 1: LA DESTRUCCIÓ DEL COMPLEX VOLK-1S

La situació a Diògenes V ha canviat de cop. L’enorme complex-laboratori de l’Adeptus mechanicus a Diògenes V ha explotat i la deflagració ha estat enorme. Encara no es coneix, o no s’han fet pública la causa de la seva destrucció: si un bombardeig orbital, un sabotatge o atemptat terrorista. El que és segur és que les runes de Volk1s, ara mateix alberguen molts objectius per les faccions involucrades al conflicte a Diògenes V :  pistes sobre la seva destrucció, fragments de diogenita , dades dels experiments de l’Adeptus mechanicus, material de laboratori, armes experimentals  o simplement la possibilitat d'establir una base d'operacions d'un comando invasor a les ruïnes del laboratori, i els intrincats túnels del subsol. Volk-1s s’ha convertit en la prioritat absoluta de totes les faccions i es preveu que durant els pròxims cicles serà l’escenari de diversos conflictes armats. Mapa: Volkus Mapa 5 Operació Crítica: 5. Inteligència Necrons: Missatge Codificat… Khaeskf...