Passa al contingut principal

RESUM FINAL DE LA PRIMERA TEMPORADA

 


Amb la primavera de guerra arribà la constatació que Nometern, el nom veritable de Diògenes V, no era només un escenari, sinó la presó viva del C’tan Anoshen. El Faeron Horemheb i el cronomant Abraxas es disputaven l’autoritat sobre aquest món-cripta, però fou la Legió dels Condemnats qui evità que el presoner estel·lar es deslligués. Els seus Genets Fantasma, espectres en flames, marcaren amb ferro i foc que el destí de Nometern no s’escriuria per voluntat necrona, sinó per la mà del misteri imperial.

Els necrons, conscients que si Anoshen arribava a alliberar-se la seva còlera es tornaria contra els propis necrontyr, decidiren convertir Nometern en un món devastat, incapaç d’allotjar cap mena de vida orgànica. Allò que els seus exèrcits no podien aconseguir ho farien la radiació, l’atmosfera enverinada i els terratrèmols.


Els Sempre Alçats, guàrdia traïdora, alliberats dels enganys d’Anoshen, es consagraren a Khorne. Però el seu camí els portà a topar amb els hedonites del Plaer de Fulgrim. El duel fou sagnant i els fills de Slaanesh, guiats per Obscurus i Ulgruk el Flagell, s’imposaren. Ni la derrota, ni la humiliació dels collarets de control, trencaren la seva voluntat. Guiats per Lord Khai, els Sempre Alçats decidiren seguir el camí de la sang. El camp de batalla es convertí així en una guerra dins del mateix Caos: entre el plaer i l’excés d’uns i la set insaciable de sang dels altres.


Mentrestant, el C’tan empresonat continuava projectant visions. Allà on tocava, germinaven castes i sectes que li juraven lleialtat. El metge dement Sèptimus recollí aquestes veus, al costat de Vektra Floria i de T’au contaminats amb diogenita. Així prengué forma la casta d’Anoshen, mostra de la corrupció mental que s’estenia per les ombres del planeta. La secta evolucionava, convertint-se en una amenaça més subtil i conspiradora. La influència d’Anoshen, unida al geni tecnològic de Vektra, els permeté escapar de les seves presons i fugir cap a Alvearium Diogenes, la ciutat-rusc més gran —i més podrida— de tot Diògenes V.


Els Exiliats de Yth perderen enfrontaments directes contra els Recios de John Rico, fet que reforçà la posició de l’Inquisidor Soulripper, obsessionat amb controlar Anoshen, empresa que li negaven els Genets Fantasma. Abraxas i els Portae Averni, decidits a convertir Nometern en un satèl·lit inhòspit, veié amb fúria com els T’au havien gosat manipular els codis dels seus sistemes. Els protocols de recuperació quedaven cada cop més compromesos, i tots els seus intents fracassaven. Quan finalment intentaren destruir Nometern, tampoc en foren capaços.


L’Imperi, alhora, es mostrava podrit per dins: purgues i execucions es dictaven constantment, i el nom de Soulripper planava com una ombra severa sobre soldats i civils. El planeta s’omplia de sang, dolor i submissió, segell inequívoc d’un camp de guerra condemnat. L’inquisidor, embogit, buscava localitzar els Genets Fantasma per accedir al seu coneixement sobre la presó d’Anoshen. Tot i aconseguir informació sobre les instal·lacions de la Legió dels Condemnats, el seu assalt final fracassà.


La descoberta de noves cambres i dispositius necrons provocà un terratrèmol estratègic. Els T’au hi veieren una oportunitat de tot o res: recuperar tecnologia i diogenita per controlar la polaritat de l’Esfera, capaç d’amplificar o anul·lar el poder psíquic dels Èteris. El 104è Batalló Mont’ka fracassà en aconseguir els dispositius necessaris, però aconseguí impedir que els farsight poguessin alliberar els seus operatius.

Els T’au de Farsight, amb el suport dels Carnissers de Pech, aconseguiren tecnologia i diogenita per alimentar els seus propòsits, arribant fins i tot a desposseir els necrons del Portae Averni del control d’una Porta Dolmen.


Mentrestant, el Caos descobria que els mecanismes necrons podien alimentar portals i transformar Diògenes V en un planeta dimoni. Però dins del Plaer de Fulgrim esclatà una lluita fratricida: Obscurus, el Simfonista de l’Agonia, veié com els seus fracassos feien que Slaanesh triés un altre favorit. Finalment, el Senyor del Plaer escollí Ulgruk, que rebé un flagel sagrat i un comando minvat, mentre Obscurus es veié obligat a fugir.


Amb les noves ofensives, el control territorial canviava constantment: els T’au consolidaven enclavaments, els imperials resistien a les colmenes, els necrons intentaven blindar catacumbes, i el Caos marcava amb rituals els espais on podia. La lluna sencera esdevingué un mosaic de dominis en disputa.

Però el cost fou immens: la campanya arribà a un punt d’esgotament. Els cronistes parlen de camps cremats, de cendres al vent i de retorns amargs, d’unitats que baixaven a les catacumbes i en sortien mig destruïdes, de soldats que ja no creien en la victòria sinó només en la venjança.


Les batalles decisives

  • Esquadra Kesse derrotà el Plaer de Fulgrim, frustrant un ritual que hauria transformat Diògenes V en un planeta dimoni de Slaanesh. Hug Kesse es sacrificà en l’últim moment, i el seu nom esdevingué llegenda entre els Segadors de la 0-Zona.
  • Els Genets Fantasma mantingueren el control total de la presó d’Anoshen. Sabien que els murs de l’Esfera trontollaven i que necessitaven diogenita, custodiada per la governadora Rhea Tiberia, per segellar el C’tan. Però no cediren ni un mil·límetre: custodiarien per l’eternitat allò que no podien destruir.
  • El Plaer de Fulgrim, malgrat el fracàs ritual, trobà una victòria contra els Portae Averni, infiltrant-se a les catacumbes necrones de Diògenes Primaris. La diogenita es convertí en el seu nou objectiu.
  • Les dues faccions T’au s’enfrontaren, i el somni dels farsight d’alliberar els seus companys del 104è Batalló s’esvaí. La disciplina etèrica s’imposà al salvatgisme kroot, i els Èteris respiraren tranquils.
  • Els Sempre Alçats, sota la subjugació temporal de Slaanesh, profanaren una Porta Dolmen necrona i la transformaren en un punt d’accés als dominis de Khorne. El seu èxit els alliberà de l’esclavitud hedonita: la Porta quedà oberta, tremolant amb energia vermella i bram de cranis.
  • Els dos comandos necrons, sense el control de la Porta Dolmen i incapaços de fer inhabitable Nometern, optaren per iniciar una nova desconnexió en espera de temps millors.
  • Els Segadors de la 0-Zona assumiren la defensa de Diògenes Primaris, conscients que la mineria de diogenita no podria continuar i que la ja recollida es convertia en un tresor incalculable.
  • Els Tempestus Aquilons i els Recios de Rico no foren depurats, però el seu líder es sacrificà confessant-se heretge. Soulripper no obtingué el control d’Anoshen per a l’Imperi, i ningú sap quin serà el seu pròxim objectiu.
  • El 104 Batalló de rastrejadors no va aconseguir els seus objectius però va frustrar els plans dels Carnissers de Pech, que haguessin fet tremolar l?imperi Tau. El 104 ha estat rellevat de Diògenes V, saben massa. 
  • Els Carnissers de Pech, tot i el fracàas en els seus objectius han aconsegguit reforços i tenen assentada a Diògenes V una xarxa de refugis i bases que els permeten participar a l'asedi de Diògenes Primaris. 

Quan la pols s’assentà, Diògenes V seguia essent un món maleït. L’Esfera d’Anoshen continuava sent presó del C’tan, però els seus murs havien estat colpejats fins a trontollar. El crit d’Anoshen ressonà per tota la galàxia, atraient faccions àvides de diogenita i anunciant un nou setge sobre Diògenes Primaris.

 


Entrades populars d'aquest blog

REGLES DE CAMPANYA

La campanya es juga seguint aquestes normes: UBICACIÓ INICIAL Cada jugador, excepte aquells que controlin una facció imperial, comença amb una ubicació aleatòria al sector exterior del mapa. Aquesta ubicació representa el punt on les seves forces han penetrat les muralles i establert el seu centre de comandament. Els organitzadors determinaran aquestes ubicacions abans del primer Torn de la campanya. Una facció imperial començarà sempre a la Caserna de l’Astra Militarum de Diògenes Primaris. Si hi ha més d’una facció imperial, es donarà prioritat a les forces de l’Astra Militarum, i si hi ha més d’una facció d’aquest tipus, es designarà la ubicació a l’atzar. ESTRUCTURA D’UN TORN Cada Torn es divideix en dues fases: Torn Estratègic : Els jugadors ordenen accions a realitzar sobre el mapa de campanya. Torn de Combat : Es juguen les partides de Kill Team derivades dels moviments fets en el Torn Estratègic. DURACIÓ DELS TORNS Un Torn té una durada màxima d’un mes o fins que es completi, e...

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

SITUACIÓ INICIAL