Passa al contingut principal

EL FLAGELL I EL SIMFONISTA


Els passadissos de carn i ferro del Palau de l’Extenuació, cor de la base dels Bastards de l’Emperador, ressonaven amb una melodia desafinada: crits humans, notes de corda vibrades per músculs tensats, els tambors d’un cor col·lectiu bategant al ritme de la por.

Però aquell dia, tot callà quan arribà Ulgruk, el Flagell de Slaanesh.

El seu pas pesava. La seva presència, monstruosa, il·luminada per la llum lilosa de la Diogenita incrustada al sostre, feia recular criats mutilats i guerrers hereges per igual. Darrere seu, els membres del comando El Plaer de Fulgrim, derrotats, amb les armadures esquerdades i els estendards baixos. El fracàs pesava com cadenes.

Al centre de la sala, damunt del seu púlpit daurat fet d’ossos afinats, l’esperava el Simfonista de l’Agonia, el Sergent Obscurus.

L’aire es trencà amb un crit mecànic amplificat per altaveus orgànics:

— "Heu fracassat un altre cop!" —bramà Obscurus, la seva veu multiplicada, dissonant, embolcallant l’ànima de cada traïdor present. —"Heu deixat escapar el condensador d’inmaterium! Heu deixat que els Segadors de la 0-Zona massacrin els nostres ritmes sagrats! El portal era la clau, i l’heu deixat morir!"

La seva mà assenyalà els guerrers d’Ulgruk.

—"Començaré amb vosaltres quan reconstrueixi el meu Orgue del Dolor. Si no sou útils en combat, potser els vostres crits serviran per una nova simfonia."

Els astartes del comando baixaren el cap, trencats, avergonyits.

Tots... excepte un.

Ulgruk, alt, cobert de cicatrius rituals, portava el flagell dimoni a l’espatlla com si fos un ceptre. Els seus ulls crepitaven. Donà un pas endavant, i la seva veu, profunda i clara, retrunyí:

—"I qui va decidir que el portal es construís a pocs quilòmetres de la capital imperial?"

Silenci.

—"Qui va enviar una força d’atac minsa, sense suport, sabent que els Segadors són mestres del setge?"
—"Per què els Sempre Alçats no han fet acte de presència si tant estimen el teu art, Obscurus?"

El Simfonista s’alçà lentament, amb el guant sintonitzador tremolant.

—"Vigila la llengua, Flagell... la teva torpesa ens ha fet perdre més que un portal. El teu ego ha tancat la porta al plaer etern!"

Ulgruk féu girar el flagell, els extrems serps serpentejants xiuxiuejant com veus de temptació.

—"A mi m’ha escollit Slaanesh. A mi m’ha parlat dins el deliri de la carn i el crit. Jo he vessat sang i líquids sagrats en el seu nom mentre tu tocaves les teves notes estèrils."

Es féu un silenci sepulcral.

Els astartes dels Bastards que havien abaixat el cap... l’anaven alçant.

Un cercle es formava al voltant dels dos guerrers. Els altaveus del sostre vibraven amb una nota llarga i tensa, com si l’aire mateix sabés que una simfonia estava a punt d’esclatar.

Obscurus, per primera vegada en segles, empassà saliva. El poder del seu comandament es fracturava. Davant seu, aquell que havia anomenat escollit... potser sí ho era.

—"Només un de nosaltres pot dirigir aquest capítol cap a la perfecció." —digué Ulgruk, avançant lentament.

Obscurus activà els amplificadors del guant sintonitzador. El seu braç esquerre vibrava amb energia maligna. Però dins seu... sabia que això ja no era només una qüestió de força. Era autoritat. Era fe. Era crida divina.

El duel era inevitable. I un d’ells moriria... perquè els Bastards de l’Emperador no poden servir dues veus.



Entrades populars d'aquest blog

REGLES DE CAMPANYA

La campanya es juga seguint aquestes normes: UBICACIÓ INICIAL Cada jugador, excepte aquells que controlin una facció imperial, comença amb una ubicació aleatòria al sector exterior del mapa. Aquesta ubicació representa el punt on les seves forces han penetrat les muralles i establert el seu centre de comandament. Els organitzadors determinaran aquestes ubicacions abans del primer Torn de la campanya. Una facció imperial començarà sempre a la Caserna de l’Astra Militarum de Diògenes Primaris. Si hi ha més d’una facció imperial, es donarà prioritat a les forces de l’Astra Militarum, i si hi ha més d’una facció d’aquest tipus, es designarà la ubicació a l’atzar. ESTRUCTURA D’UN TORN Cada Torn es divideix en dues fases: Torn Estratègic : Els jugadors ordenen accions a realitzar sobre el mapa de campanya. Torn de Combat : Es juguen les partides de Kill Team derivades dels moviments fets en el Torn Estratègic. DURACIÓ DELS TORNS Un Torn té una durada màxima d’un mes o fins que es completi, e...

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

SITUACIÓ INICIAL