Passa al contingut principal

EL DUEL MENTAL

 


La llum vermellosa dels holomapes projectava una lluentor espectral sobre el rostre marcat del Capità Harley Inferno. Els seus ulls, envoltats per cercles foscos d’insomni etern, es movien lentament d’un sector a l’altre de Diògenes V. Cadascun dels punts brillants, un focus de corrupció latent. Cada línia, una ruta potencial cap a la ruïna.

L’olor metàl·lica del recinte —barreja de cautxú cremat, encens sagrat i lubricant de servoarmes— impregnava la Sala de Batalla de la base dels Genets Fantasma. Harley no era només un comandant... era un sentinella contra la condemna. I ara, més que mai, necessitava comprendre quin indret del planeta els adoradors del Caos triarien per obrir un portal demoníac.

Llavors, com una serp silenciosa, la veu tornà a xiuxiuejar-li dins el crani.

«Harley Inferno... allibera’m.»

No hi havia so. Només una presència. Una corrent psíquica glaçada, antiga i perversa, que li travessava la ment com una daga de vidre.

«Jo, Anoshen, et dono una oferta. El coneixement per exterminar els heretges. El camí per trencar la maledicció que t'encadena a tu i als teus germans espectrals. Posa fi al vostre calvari, Harley. Només obre'm el pas.»

El capità va alçar el cap lentament, mirant un punt buit del mapa. El seu rostre no tremolava. El to de la seva veu fou ferm, però carregat de gelada ironia.

Quines garanties? Quins recursos? Em promets salvació sense donar-me cap clau. Tens agents? Tens màquines? Donam servidors, esquemes, poders concrets. I potser ho consideraré.

Silenci.

«No necessites garanties. Només fe. Tindràs el que necessitis quan em deixis lliure. El teu nom serà temut entre els immortals, Harley Inferno. Sigues el meu ull en la foscor.»

El capità va tancar els ulls. I en aquell instant de silenci, va entendre.

Ell coneixia la desesperació. L'havia sentit cremar-li la carn i l’ànima, condemnat a vagar entre la vida i la mort. Sabia com pensaria un ésser desesperat. Però Anoshen no ho era. No li oferia cap motiu per acceptar. Per què?

Perquè tenia un altre pla.

Una altra carta amagada.

Una trampa.

I en aquell moment, entre les boires de la memòria, el nom esclatà dins la seva ment com una campana d’alarma:

Vektra Floria Grifols.

Encara no l’havien localitzat. Ella havia estat la directora del complex Volk-1s. Ella devia saber com contenir —o alliberar— un C’tan. Ella era la clau.

Harley va somriure. Un somriure cruel. Desafiant.

Has fracassat. —va dir en veu baixa, sense dissimular el menyspreu.

«Com?» —xiuxiuejà la veu, ara més feble.

Creies que em tenies. Però només has revelat que tens por.

Anoshen no va respondre. El murmuri es retirà com la marea, bruscament, deixant enrere un silenci tens i carregat.

Harley tornà la mirada als mapes. El seu puny es tancà lentament.

Havia de trobar Vektra.

Potser... potser si ho feia, la veu desapareixeria per sempre.

Per primera vegada en dies, el Capità dels Genets Fantasma somrigué... i aquell somriure feia tremolar els espectres.

Entrades populars d'aquest blog

REGLES DE CAMPANYA

La campanya es juga seguint aquestes normes: UBICACIÓ INICIAL Cada jugador, excepte aquells que controlin una facció imperial, comença amb una ubicació aleatòria al sector exterior del mapa. Aquesta ubicació representa el punt on les seves forces han penetrat les muralles i establert el seu centre de comandament. Els organitzadors determinaran aquestes ubicacions abans del primer Torn de la campanya. Una facció imperial començarà sempre a la Caserna de l’Astra Militarum de Diògenes Primaris. Si hi ha més d’una facció imperial, es donarà prioritat a les forces de l’Astra Militarum, i si hi ha més d’una facció d’aquest tipus, es designarà la ubicació a l’atzar. ESTRUCTURA D’UN TORN Cada Torn es divideix en dues fases: Torn Estratègic : Els jugadors ordenen accions a realitzar sobre el mapa de campanya. Torn de Combat : Es juguen les partides de Kill Team derivades dels moviments fets en el Torn Estratègic. DURACIÓ DELS TORNS Un Torn té una durada màxima d’un mes o fins que es completi, e...

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

SITUACIÓ INICIAL