Passa al contingut principal

BATALLÓ 104 DE RASTREJADORS MONT'KA 10 - PORTAE AVERNI 18

 


Les boires tòxiques flotaven entre els pilars de necronita trencada. El Batalló 104 Mont’ka, silenciós com l’ombra d’un caçador, avançava pel flanc dret mentre desplegava drones de reconeixement. Davant seu, les formes metàl·liques dels Portae Averni emergien amb el seu pas lent però inexorable.

Contacte visual! Flanc dret i centre! —xiuxiuejà el Shas’ui a través del canal tàctic—. Els objectius estan en posició. Criptecnòleg detectat. És Abraxas. Prioritat alfa.

Confirmo posició d’Abraxas. Acusat a 143 metres. Punt de mira fixat. —respongué el tirador Kor’vre T’elmon, amb la veu freda com la gelada que cobria el terra.

Els Tau van obrir foc amb una precisió letal. L'energia blava va travessar l’aire amb zumbits secs, i el cos metàl·lic d’Abraxas va caure enmig d’un esclat d’espurnes. Dues figures més —immortals guardians— van caure amb ell, reduïts a ferralla lluminosa.

Impactes confirmats! El flanc dret és nostre! Centre netejat! —va exclamar H’anvash, el recluta més jove, amb veu carregada d’adrenalina.

Avançament permès. Recuperació d’objectius secundaris autoritzada. Manteniu posicions i... —començà a dir el Shas’ui, però una veu metàl·lica va interrompre l’ordre amb un brunzit glaçant.

VOSALTRES... NO HEU ENTÈS LA MORT. —Abraxas s’havia aixecat. Les seves òrbites brillaven amb llum verda espectral mentre el seu cos es reconstruïa lentament amb xasquits de metall viu.

Neutralitzeu a Abraxas! Abans que el seu cos metàl·lic regeneri! —bramà el Shas’ui, amb una urgència estranya en un comandant T’au.

Kor’vre T’elmon va apuntar de nou, el seu visor seguint amb precisió quirúrgica el cap del necró regenerant-se...

Tret. Lliurat.

Però en l’instant final, el vent canvià. Una fracció de pols a l’aire desvià el raig. El tret va impactar contra una columna, fent-la esclatar en runes il·luminades.

Tir desviat. Reajusto... —va començar a dir Kor’vre.

Deixa-m’ho a mi! —cridà H’anvash, i amb un tret net, directe i sense tremolor, colpejà el centre del tòrax d’Abraxas. L’antic criptecnòleg va caure una altra vegada, silenciós, inactiu.

Però el moment d’èxit es va esvair ràpidament. Una línia d’immortals es tornava a aixecar darrere d’ell, com un ritual mecànic. I, des del rerefons, petites esferes amb tentacles —els plasmacites— reptaven discretament cap als objectius d’intel·ligència.

Estan rodejant! Plasmacites en moviment! Volen saquejar els punts clau! —avisà H’anvash.

Els necrons avançaven. Sense pressa. Sense por. Cada tret T’au abatia un... i cada cadàver es tornava a alçar.

No és possible... no cauen... no moren! —murmurà el recluta mentre veia com els seus companys eren abatut un rere l’altre: Kor’vre T’elmon, colpejat per un raig de gauss; Shas’ui, travessat per una fulla d’energia silenciosa.

Al final, sol, H’anvash va fer l’únic que podia fer.

Comandament, aquí H’anvash. Posició compromesa. Tots els operatius caiguts. Procedeixo a retirada.
Confirmat. Recuperació de dades prioritària. Tau’va, soldat.

Amb el fusell ajustat i el cor glaçat, H’anvash abandonà les ruïnes, perseguit pel murmuri mecànic de les màquines eternes.

Entrades populars d'aquest blog

REGLES DE CAMPANYA

La campanya es juga seguint aquestes normes: UBICACIÓ INICIAL Cada jugador, excepte aquells que controlin una facció imperial, comença amb una ubicació aleatòria al sector exterior del mapa. Aquesta ubicació representa el punt on les seves forces han penetrat les muralles i establert el seu centre de comandament. Els organitzadors determinaran aquestes ubicacions abans del primer Torn de la campanya. Una facció imperial començarà sempre a la Caserna de l’Astra Militarum de Diògenes Primaris. Si hi ha més d’una facció imperial, es donarà prioritat a les forces de l’Astra Militarum, i si hi ha més d’una facció d’aquest tipus, es designarà la ubicació a l’atzar. ESTRUCTURA D’UN TORN Cada Torn es divideix en dues fases: Torn Estratègic : Els jugadors ordenen accions a realitzar sobre el mapa de campanya. Torn de Combat : Es juguen les partides de Kill Team derivades dels moviments fets en el Torn Estratègic. DURACIÓ DELS TORNS Un Torn té una durada màxima d’un mes o fins que es completi, e...

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

SITUACIÓ INICIAL