Mapa: Mapa 24 Sector Oblitius | Operació crítica: Asegurar |
Desplegament: Segons el Mapa 2 | Objectius: Mapa 2 |
Regles opcionals: No | |
Contacte: |
JUGADOR TEMPESTUS AQUILON
Sergent Rico,
La presència del comando Kroot al Sector Oblitius representa una amenaça inacceptable per a la nostra missió i per a la seguretat de l’Imperium en aquesta regió. Aquestes criatures carronyaires han sobreviscut als enfrontaments amb els Genets Fantasma i, pitjor encara, podrien haver obtingut informació compromesa sobre l’Esfera d’Anoshen. El seu coneixement és un risc que no podem permetre’ns.
El seu objectiu és clar:
- Assegurar la zona. El Sector Oblitius ha de ser pacificat immediatament per evitar qualsevol escapatòria o interferència externa.
- Capturar elements vius. Necessitem Kroot presoners per a interrogatoris detallats. Els morts no parlen. Això no vol dir que hagi de ser piadós amb la resta.
- Eradicar qualsevol resistència. Si troben hostilitat, responguin amb força implacable. No hi haurà segones oportunitats.
Entengui bé, sergent: el fracàs no és una opció. No permetré que informació crítica caigui en mans inadequades, ni que la incompetència impedeixi l’execució d’aquesta operació. Si aquest comando desapareix abans que el puguem interrogar, el seu equip ocuparà el seu lloc sota el meu escrutini personal.
Actuïn amb celeritat i eficàcia. La purificació comença ara.
JUGADOR KROOT
Camarades de Pech,
El vostre pròxim objectiu és el Sector Oblitius, una antiga instal·lació industrial ara sota control gue’la. La informació que hem obtingut suggereix que aquest lloc podria contenir components essencials per a la fabricació d’un dispositiu d’anul·lació d’influència psíquica de curt abast, una eina que podria neutralitzar l’amenaça dels Eteris i alliberar més germans de la seva tirania.
Els gue’la han desplegat operatius imperials a la zona, però no esperem una resistència organitzada ni significativa. Això no ha de dur-vos a la complaença. L’Emperador dels humans pot ser un déu mort, però els seus servents encara poden matar.
Objectius de la missió:
- Assegurar el Sector Oblitius. Cal prendre el control total del complex per garantir l’extracció i anàlisi del material. Eliminar qualsevol enemic que es resisteixi.
- Identificar i recuperar els components crítics. Qualsevol material que pugui ser útil per a la creació del dispositiu ha de ser preservat. Si trobeu científics gue’la amb coneixements tècnics, valoreu la seva captura per interrogatori.
- Eliminar qualsevol rastre de la nostra intervenció. No deixeu proves que vinculin aquesta operació amb nosaltres. Si és necessari, convertiu el Sector Oblitius en un cementiri de cendres i metall.
Aquesta missió és una passa més en el camí cap a la nostra llibertat. Si aconseguim aquest dispositiu, la nostra gent podrà resistir la influència dels Eteris i forjar el nostre destí, sense xamans, sense ídols, només amb la nostra força i la nostra voluntat.
Pech-Ra, lidera els teus amb ferocitat i enginy. No lluitis per un futur que ens donin altres, lluita per un futur que conquerim nosaltres.
Per la visió de Farsight.
Mapa: Mapa Horcasombría 4 | Operació crítica: Extracción |
Desplegament: Segons el Mapa 4 | Objectius: Mapa 4 |
Regles opcionals: No | |
Contacte: |
Davant seu, els Genets Fantasma, aquells arrogants fills del fals Emperador, es retorçaven sota les destrals i espases de la seva fúria. Els seus blindatges es partien, els seus cossos cremaven. Lord Khai podia sentir l’olor de la carn trencada, el cor de la batalla ressonant amb la veu profunda i roncosa del Déu de la Sang.
"La victòria és teva, Senyor de la Guerra."
Però aleshores, el món es va esquerdar.
L’aire va canviar. L’escarlata es va dissoldre en un rosat malaltís, i el camp de batalla va esdevenir un teatre macabre de colors distorsionats i rialles burlesques. Els dimonis de Slaanesh emergiren del no-res, les seves formes grotesques i sensuals esquarterant les criatures de Khorne amb una gràcia insultant. Els Sempre Alçats cridaven de ràbia mentre els seus cossos eren desmembrats no per fúria, sinó per diversió.
Davant seu, els Genets Fantasma s’alçaren de nou, però ara eren més forts, més bells, més perfectes. Rient, esquivant cada atac amb una facilitat insultant, es movien entre els seus guerrers com depredadors jugant amb la seva presa. Les rialles... aquelles rialles es van fer més fortes, es van convertir en udols, en burles que li perforaven els timpans, en un malson que ni la fúria podia dissipar.
Lord Khai va caure de genolls, cridant d’ira. Aquesta no era la seva glòria. Això no era la voluntat de Khorne.
"AIXECA’T, SENYOR DE LA SANG."
La veu de Khorne ressonà com el xoc de milers d’espases. Un destral gegantí, format per sang coagulada i runes ardents, es va alçar davant seu. La realitat es va tornar a trencar i el camp de batalla va desaparèixer, deixant-lo flotant en el no-res, només amb la veu del seu amo.
"Els Bastards de l'Emperador han oblidat la fúria i han abraçat la perversió de l’excés. Es creuen mestres del sofriment, però només són víctimes de la seva pròpia feblesa. I ara busquen obrir un portal, un portal que podria esdevenir un domini de Slaanesh."
"Això no pot passar, Senyor de la Guerra."
"El Condensador de l'Inmaterium ha de ser teu. Si els Bastards controlen el portal, el teu destí serà de nou el de la burla i la derrota. Però si el prens, si et fas amb el poder de decidir on porta el portal, llavors el regne de Khorne baixarà sobre Diògenes V en una tempesta de destrucció purificadora."
"NO ESPERIS. NO NEGOCIS. PREN EL QUE ÉS TEU."
Lord Khai es despertà amb un udol.
La seva cambra estava en penombra, només il·luminada per la llum rònega de les runes de guerra gravades a les parets. Els Sempre Alçats el miraven amb ulls expectants. Sabien que alguna cosa havia canviat.
Amb veu ferma i carregada de fúria, Lord Khai parlà.
— Prepareu-vos. Reunirem els nostres “aliats” i els farem entendre que només hi ha un destí per aquest món. No serem els seus titelles, ni permetrem que obrin aquest portal en nom del seu déu degenerat.
Va mirar un dels seus capitans, els ulls brillants de determinació.
— Els Bastards de l'Emperador creuen que ens necessiten. Doncs els donarem sang, els donarem guerra. Però abans... els arrabassarem el Condensador.
Els seus guerrers rugiren d’alegria. L’ordre de Khorne era clara. No hi hauria pactes. No hi hauria confiança. Només hi hauria sang.
JUGADOR LEGIONARI
Ulgruk es va retorçar, un calfred de pur èxtasi recorrent la seva columna vertebral com un llampec diví. El món es va dissoldre en un deliri de llums encegadores i formes impossibles. Plaer. Plaer pur. Més enllà de la carn, més enllà del pensament, més enllà de qualsevol sensació que una criatura mortal pogués suportar.
Va cridar. O potser va riure. No importava.
I llavors… el buit.
El plaer va cessar de sobte, deixant només un buit esgarrifós, un dolor absolut. Com si l’univers hagués estat esquinçat i ell hagués quedat abandonat en la foscor eterna, desproveït de tot estímul, de tota sensació, de tota existència.
Ulgruk va intentar respirar, però no hi havia aire. Va intentar pensar, però no hi havia pensaments. Només un buit atroç que li consumia l’ànima com una flama negra.
"Ets tan fràgil..."
La veu de Sergent Obscurus, el Simfonista de l’Agonia, va ressonar dins el seu crani, suau com un murmuri i tallant com un bisturí.
"Encara no ets digne de la perfecció. Però pots ser útil."
El plaer va tornar, una espiral deliciosa de dolç turment, fent que el seu cos es torcés com una marioneta sense fils. El Simfonista va parlar de nou, la seva veu una simfonia de càstig i gratificació.
— Hi ha uns éssers bruts i ineficients, Ulgruk. Els Sempre Alçats.
La imatge d’aquelles criatures primitives es va formar al seu pensament: bèsties sense refinament, devotes del Caos en la seva forma més rudimentària. Bruts. Violents. Incapacitats d’entendre els regals de Slaanesh en la seva màxima esplendor.
— Els necessitem. No perquè siguin dignes… sinó perquè ens serviran. Els rebràs. Els faràs creure que són importants. Que ens són necessaris per al gran ritual.
Davant d’Ulgruk, el Simfonista va aixecar la mà i l’univers va tremolar. Va veure el ritual. El portal. Un vòrtex desbordant de formes desitjoses, esperant obrir-se pas cap a la realitat. Un camí directe als dominis de Slaanesh, allà on la carn es fon amb la música i el sofriment es transforma en art.
— Però escolta’m, Ulgruk. No confio en aquells éssers barroers. Els estúpids no saben que ho són. I els ximples tendeixen a creure’s forts.
La veu d’Obscurus es va tornar més suau, més perillosa.
— Quan arribi el moment, recorda’ls el seu lloc. Amb dolor, si és necessari. Amb disciplina. Amb elegància.
Ulgruk va sentir el plaer cremar-li l’ànima de nou. I va somriure.
— No m’hauràs de repetir l’ordre, Senyor.
Obscurus va riure, i aquella rialla va esdevenir una tempesta de música i crits.
Ulgruk es va despertar amb un calfred de pur delit. L’univers semblava insípid comparat amb el que acabava de viure. Però hi havia feina a fer.
Els Sempre Alçats arribarien.
I els ensenyaria a obeir.
Mapa: Mapa 26 Sector Korynth | Operació crítica: Coordenadas |
Desplegament: Segons el Mapa 5 | Objectius: Mapa 5 |
Regles opcionals: Si. Material volàtil: Cada vegada que es fa un atac disparant contra un agent a 1 polzada de distància de qualsevol de les piles de barrils, l'arma a distància obté la regla especial Letal 5+. Si ja té la regla especial Letal X, milloreu la X en 1 per a aquest dispar (p. ex., Letal 5+ es converteix en Letal 4+). Entorn inflamable: Els llançaflames guanyen Letal 5+ i les armes de plasma si es sobrerecalenten fan mall amb Ráfaga 1. | |
Contacte: |
JUGADOR NECRÓ -PORTAE AVERNI
Cronomant, ha arribat el moment decisiu.
Les coordenades han estat confirmades. Sota les profunditats de Nometern, sota capes de runes antigues i sistemes de seguretat oblidats fins i tot per la dinastia de Horemheb, descansen legions que han dormit massa temps. Milers de guerrers immòbils, en silenci, esperant el retorn de la seva voluntat, esperant un nou amo.
Aquest no és el seu món. No és el seu domini.
Horemheb creu que Nometern és el seu dret de naixement, que la seva posició és incontestable, però els protocols més antics ens diuen una altra cosa. El poder pertany a qui el reivindica. I nosaltres podem reclamar-lo.
Aquí tens el teu objectiu:
- Coordenades confirmades: 27°43'15.2"N, 83°12'50.6"E
- Profunditat estimada: 4.3 km sota la superfície
- Status actual: Protocol de Repòs Actiu
- Probabilitat d'activació reeixida sota la teva supervisió: 98.7%
Si transmets aquestes coordenades i completes la seqüència d’activació, aquestes legions no s’alçaran sota l'estendard de Horemheb. S’alçaran sota el teu.
És el moment de demostrar que no ets un simple emissari. És el moment de convertir-te en el vertader Senyor de Nometern.
Però no hi haurà segones oportunitats.
El missatge ha estat encapsulat en una matriu de seguretat amb desintegració automàtica. Si no actues amb rapidesa, el coneixement es perdrà per sempre.
JUGADOR NECRÓ - EXILIATS DE YTH
MISSATGE CODIFICAT
Salutacions, etern Faeron, escut de la Dinastia,
Les prediccions entròpiques han confirmat una amenaça imminent contra la supremacia de la vostra casa.
Els nostres sistemes de vigilància han detectat que Abraxas, emissari del Rei Silent, es dirigeix directament a les coordenades 27°43'15.2"N, 83°12'50.6"E. Aquestes no són unes coordenades qualsevol. Aquest és el lloc del més gran enclavament de tropes dorments de la dinastia a Nometern.
Abraxas no té cap motiu legítim per anar-hi.
Analitzant els seus moviments fins ara, podem afirmar amb una precisió del 98% que les seves accions no han contribuït en cap moment a la contenció d’Anoshen. Més encara, totes les línies temporals estudiades apunten a un mateix desenllaç: està actuant per a si mateix, desobeint la voluntat del Rei Silent i traçant un pla per apoderar-se de Nometern.
Si aconsegueix transmetre les dades i activar les tropes sota el seu control, el vostre domini sobre Nometern serà arrabassat. L’honor de la custòdia serà destruït. Horemheb esdevindrà un simple subordinat.
Aquest no és el destí escrit per als veritables hereus de Nometern.
ORDRES PRIORITÀRIES
- Intercepteu Abraxas immediatament. Impediu que arribi a les coordenades per qualsevol mitjà necessari.
- Neutralitzeu les transmissions de coordenades. Cap senyal no ha de sortir de la seva ubicació.
- Mantingueu la letargia de les tropes dorments. Un despertar fora del protocol establert posaria en perill la jerarquia de la dinastia.
- Actueu amb màxima discreció. Si aquest acte de traïció s’exposa davant del Rei Silenci, les conseqüències poden ser imprevisibles. Aquesta guerra s’ha de guanyar en l’ombra.
CONSIDERACIONS TÀCTIQUES
- Abraxas és un cronomant. Els seus coneixements de la quarta dimensió li donen avantatges en la predicció i l’evasió. Cal atacar-lo abans que pugui anticipar-se als vostres moviments.
- No actua sol. Probablement ha teixit aliances secretes. Qualsevol agent amb qui hagi establert contacte ha de ser identificat i eliminat.
- Els seus moviments són metòdics. Si no és aturat ara, la seva ascensió serà irreversible.
El temps s’esgota, Faeron.
La supremacia de la vostra casa depèn de la vostra acció immediata. Que l’eternitat pertanyi als dignes.
Mapa: Volkus mapa 6 | Operació crítica: Sabotatge |
Desplegament: Segons mapa | Objectius: Segons mapa |
Regles opcionals: | |
Contacte: |
JUGADOR TAU
MISSATGE CODIFICAT
Salutacions, camarada del Bé Suprem,
L’anàlisi de la tecnologia recuperada del complex subterrani necró ha confirmat el seu potencial extraordinari per a l’Imperi T’au. Els seus components podrien permetre la fabricació de dispositius que ampliarien significativament la nostra capacitat operativa a Diògenes V i més enllà.
Tanmateix, hi ha un problema crític.
Una senyal d’interferència obstaculitza la seva funcionalitat. Els nostres analistes han rastrejat l’origen d’aquesta anomalia fins a un laboratori humà en ruïnes, designat com a Volk-1s. Segons registres fragmentats, els humans es van atrevir a manipular tecnologia més enllà de la seva comprensió, alterant estructures i processos que ni tan sols sabien que existien. Ara, la seva ignorància amenaça el nostre progrés.
Aquesta disrupció ha de ser neutralitzada immediatament.
ORDRES PER A LA MISSIÓ
1 Infiltració: Desplaceu-vos cap al laboratori Volk-1s amb la màxima discreció. No volem alertar altres faccions sobre el nostre interès en aquesta operació.
2 Sabotatge de transmissors: Identifiqueu i destruïu els dispositius que generen la interferència. Prioritat: Desactivació total de la senyal sense provocar reaccions secundàries imprevistes.
3 Neutralització d’hostilitats: Qualsevol resistència ha de ser eliminada amb precisió quirúrgica. No es toleraran interrupcions.
4 Extracció segura: Un cop complerta la missió, retorneu immediatament i lliureu les dades recollides per a la seva anàlisi posterior.
CONSIDERACIONS TÀCTIQUES
El laboratori està en ruïnes, però encara podria contenir defenses actives. Estigueu preparats per a anomalies inesperades.
Les interferències podrien estar protegides per mecanismes desconeguts. No subestimeu la complexitat d’aquesta tecnologia.
Eviteu que altres faccions descobreixin la nostra implicació. L’Imperi T’au ha de ser l’únic beneficiari d’aquest avanç.
Aquesta missió és crítica per al nostre domini tecnològic. No hi pot haver errors. La superioritat de l’Imperi T’au depèn de la vostra precisió i determinació.
JUGADOR ÀNGEL DE LA MORT
MISSATGE CODIFICAT
Comandant Hug,
L’Imperi exigeix la vostra acció immediata. Una força d’infiltració xeno s’ha detectat avançant cap a una ubicació crítica dins del Complex Volk-1s. Són T’au, operant amb objectius desconeguts, i si bé constitueixen una amenaça per Diògenes V, també posseeixen informació que el nostre capítol encara no té. Aquesta intel·ligència ha de ser nostra.
Les seves intencions són incertes, però l’anàlisi tàctica indica que busquen alterar o sabotejar tecnologies presents en el complex. Això podria suposar un avantatge tàctic per a nosaltres o una nova catàstrofe si cauen en mans equivocades.
S’ha identificat una secció del Complex Volk-1s com el punt òptim per establir una emboscada. La disposició del terreny permetria un atac fulminant abans que els T’au puguin reaccionar.
ORDRES DE MISSIÓ
1 Establiment d’una emboscada: Desplaceu-vos fins a la zona designada dins del Complex Volk-1s i posicioneu-vos per interceptar l’enemic. Utilitzeu tècniques de sigil per evitar la detecció prematura.
2 Anul·lació de l’amenaça xeno: Els T’au han de ser eliminats sense excepció. La seva presència és una afronta a la supremacia de l’Imperium.
3 Captura d’intel·ligència: Els seus sistemes de comunicació, dades recollides i qualsevol tecnologia que portin han de ser requisats. Si algun xeno sobreviu a l’emboscada i pot ser interrogat, valoreu-ne la utilitat.
CONSIDERACIONS TÀCTIQUES
Els T’au confien en la seva tecnologia per obtenir avantatge. Si destruïu els seus drons i sistemes de comunicació primer, es trobaran desorientats i vulnerables.
El Complex Volk-1s és un indret en ruïnes amb possibles perills desconeguts. Moveu-vos amb precaució.
Les restes tecnològiques del complex podrien ser d’interès per al Capítol. Si detecteu dispositius inusuals, registreu-ne la ubicació per a una inspecció posterior.
Aquest és el moment per demostrar la supremacia dels 0-Zone Reavers. Els T’au no han d’aconseguir els seus objectius. Aquesta operació no només preservarà la seguretat de Diògenes V, sinó que pot donar-nos el coneixement necessari per assolir un avantatge decisiu.
L’Emperador ens observa. No falleu.
Per l’Imperi i la glòria de l’Emperador!