Passa al contingut principal

MISSIONS DE LLIGA OBERTA 21-30

 


MISSIÓ 20

Assegurar a les Ruïnes de Khar-Osh

Els combatents es llancen a les caòtiques Ruïnes de Khar-Osh, on una antiga fortalesa necrona, desintegrada pel temps, guarda secrets invaluables. Al centre, l'Obelisc de Vird’zhak, una estructura que distorsiona el temps i l’espai, ofereix avantatges estratègics per a aquell que en controli l’àrea. Els equips han de lluitar per assegurar el lloc i neutralitzar qualsevol amenaça mentre les distorsions temporals alteren els moviments i les tàctiques, fent cada acció imprevisible. El control de l’obelisc pot marcar la diferència en el curs d’una guerra més gran.

Mapa: Mapa 15.Ruines de Khar-Osh

Operació crítica: Asegurar

Desplegament: Segons fotografia

Objectius: Segons fotografia

Regles opcionals: Si. Els agents que es trobin a 3 polzades de l’objectiu 1 han de llençar un dau a la seva activació. Si surt un 1 perden un APL. Si surt un 6 guanyen un APL i poden realitzar una acció lliure sense cap restricció per repetició. 

Contacte:

 

MISSIÓ 21

El magatzem intacte de Volk-1s

El Complex Volk-1s, antic laboratori de l'Adeptus Mechanicus per al processament de diogenita, amaga encara secrets valuosos sota les seves ruïnes devastades. Recentment, s’ha descobert la ubicació d’un magatzem secundari, intacte després de l’explosió que va destruir el complex. Conté materials estratègics i dades clau que podrien canviar el curs de qualsevol conflicte a Diògenes V. Per accedir-hi, cal enviar coordenades precises a una força de desembarcament aliada. Un equip intenta introduir aquestes coordenades en un terminal actiu, mentre l'altre busca interrompre la transmissió i evitar que els reforços arribin. El control de la situació pot decidir qui s’apropia d’aquests recursos vitals.

 

Mapa: Mapa 4. Volkus Mapa 4

Operació crítica: Coordenadas

Desplegament: Segons Mapa

Objectius: Segons Mapa

Regles opcionals: No 

Contacte:

 

MISSIÓ 22
La misteriosa font d’energia del desert

A Khepra-Sekh, una anomalia energètica detectada sota les ruïnes podria ser clau per activar o destruir sistemes antics. Els Kill Teams han de competir per assegurar la font d’energia al centre del tauler, on han d’interactuar amb consoles necrones per guanyar punts de victòria. Cada intent d’activació comporta riscos, ja que les tempestes de sorra redueixen la visibilitat i les trampes automàtiques poden fer estralls en els combatents. L’equip que aconsegueixi dominar i activar la font sense perdre el control guanyarà la missió, però el despertar de sistemes necrons podria canviar-ho tot.

 

Mapa: Mapa 39. Ruïnes de Khepra-Sekh

Operació crítica: Fuente de Energía

Desplegament: Mapa 2

Objectius: Mapa 2 de Zona d’aniquilació sense especificar.

Regles opcionals: Si.

Mala visibilitat: Les armes sense rang de dispar passen a tenir un rang de 12’.

Turmentes de sorra: Els efectes de l’equip que tingui un component tecnològic avançat (auspex, sistema de comunicacions, cub teseractic, etc. ) no funcionen en un 50% de les ocasions. Si s’ha emprat un LPA per utilitzar l’objecte, aquest no es perd.   

Contacte: Albert

 

MISSIÓ 23

Assegurar el reactor de diogenita

Al complex Volk-1s, devastat per una misteriosa explosió, Kill Teams s’infiltren per assegurar el reactor principal, encara actiu i ple de diogenita inestable. L'objectiu és activar o segellar punts estratègics al voltant del reactor per controlar-ne el flux energètic. La missió es complica amb estructures en ruïnes, camps radioactius i sistemes de defensa automàtics encara operatius. Cada equip haurà de maniobrar ràpidament per evitar que la inestabilitat del reactor destrueixi tot el complex, mentre competeixen per assegurar la font energètica i reclamar l’avantatge tecnològic que aquesta proporciona.

Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6

Operació crítica: Asegurar

Desplegament: Segons Mapa

Objectius: Segons Mapa

Regles opcionals: No 

Contacte:

 

MISSIÓ 24

Els tecnoartefactes de Xal’Teth

A la Necròpolis de Xal’Teth, dos equips s’endinsen a les ruïnes del complex per extreure artefactes valuosos prop de la misteriosa Cúpula d’Eternitat. L'objectiu és accedir als nodes d’energia al voltant de la cúpula i extreure materials i evacuar abans que la regeneració automàtica de les defenses necrones s'activi completament. Les forces han d’avançar ràpidament, esquivant sistemes actius de vigilància i fent front a possibles contratemps en la logística de l’extracció. L’equip que aconsegueixi completar l'operació i fugir amb els artefactes s’endú el botí... si sobreviu per gaudir-lo.

Mapa: Mapa 14

Operació crítica: Extracció

Desplegament: Mapa 3

Objectius: Mapa 3 de Zona d’aniquilació sense especificar.

Regles opcionals: No 

Contacte:

 

MISSIÓ 25
Dades sensibles del Sector Perditus

Al Sector Perditus, els Kill Teams han d’infiltrar-se en les ruïnes de l’antiga planta de processament de diogenita per recuperar dades sensibles dels antics servidors i consoles encara operatives. El complex està ple de perills i materials inestables, de manera que els equips han d’avançar amb precaució per evitar explosions que podrien delatar la seva presència o causar la seva destrucció. Aconseguir la intel·ligència requerida abans que altres forces hostils prenguin el control o que el complex col·lapsi és clau per a l’èxit de la missió.

 

Mapa: Mapa 25

Operació crítica: Intel·ligència

Desplegament: Mapa 4

Objectius: Mapa 4

Regles opcionals: No 

Contacte:

 

MISSIÓ 26

Recuperar els transmissors de Phazanis

Entre les ruïnes de la granja de Hadroth, es troben amagats antics transmissors imperials que contenen dades crucials de coordenades geolocalitzadores. Aquests transmissors poden revelar rutes d’abastament clau o bases ocultes del desert de Phazanis, valuoses tant per a l’Imperi com per a altres faccions. Els Kill Teams han d’escanejar i transmetre les coordenades mentre esquiven trampes mortals, com els canals d’aigua enverinada i les restes de sistemes de seguretat automatitzats que encara patrullen les ruïnes. A mesura que avancen, els equips també han d’evitar enfrontaments oberts a l’entorn obert i exposat, utilitzant murs caiguts i estructures semi-ensorrades per guanyar cobertura. La victòria depèn de qui pugui recollir la major quantitat d'informació abans que les forces rivals els destrueixin o les ruïnes es converteixin en la seva tomba.

Mapa: Mapa 49

Operació crítica: Coordenades

Desplegament: Segons mapa

Objectius: Segons mapa

Regles opcionals: No 

Contacte: Albert o Enric A.

 

MISSIÓ 27

Càrrega de dades a les necroconsoles

A la Necròpolis de Ash-Al, un antic servidor de dades xenos ha estat reactivat per un impuls energètic desconegut. Aquest servidor, incrustat en una torre central en ruïnes, conté registres arcanes i patrons energètics valuosos per a la recerca imperial o tàctica alienígena. Els Kill Teams han d’endinsar-se a la necròpolis, desxifrant les complexitats del terreny i superant mecanismes necrons encara actius que protegeixen les dades per acceder a les tres consoles de càrrega de dades.

El servidor requereix un procés de càrrega que s’interromp fàcilment si els equips contrincants ataquen o si algun combat fa malbé les estructures properes. Els jugadors han de desplegar tàctiques per protegir els punts d’accés al servidor, mentre envien agents per mantenir activa la càrrega de dades. L’èxit rau en qui aconsegueixi completar la major part de la càrrega abans que la competència o el sistema de seguretat de la necròpolis impedeixi continuar.

Mapa: Mapa 13

Operació crítica: Cargar Datos

Desplegament: Segons mapa

Objectius: Segons mapa

Regles opcionals: No 

Contacte: No

 

MISSIÓ 28

Saqueig de La Cripta de Nefer-Seth

En un complex subterrani de Diògenes V conegut com la Cripta de Nefer-Seth, s’amaguen relíquies tecnològiques d’un passat oblidat. Aquest laberint de túnels i sales fosques, protegides per trampes automàtiques i sistemes de defensa en desús però letals, és un lloc de risc elevat però de recompenses incalculables. Els Kill Teams han d'endinsar-s’hi amb l'objectiu d'aconseguir artefactes valuosos per reforçar les seves forces o per complir ordres dels seus superiors.

Els jugadors hauran d'explorar sales amagades, esquivar trampes actives i protegir els artefactes saquejats fins a l'exfiltració. Els combats són inevitables, ja que els equips rivals competeixen pels mateixos tresors i poden destruir o robar càrregues per assegurar-se la victòria. L’estratègia rau en equilibrar la rapidesa de l’exploració amb la protecció de les zones conquerides. Això, combinat amb la presència d’un perill inactiu que pot activar-se en qualsevol moment, fa que la Cripta de Nefer-Seth sigui un escenari tan perillós com temptador.

 

Mapa: Mapa 11

Operació crítica: Saquear

Desplegament: Segons mapa

Objectius: Segons mapa

Regles opcionals: No 

Contacte: No

 

MISSIÓ 29

Assegurar els accesos a les Galeries dels Comdemnats.

Les Galeries dels Condemnats són un escenari claustrofòbic on els Kill Teams s’enfronten per assegurar posicions clau. Aquestes antigues mines estan dividides en nivells intricats, i els punts estratègics inclouen antics ascensors, nodes de control energètic i cambres reforçades que ofereixen cobertura crucial. L’objectiu és garantir el control de tantes posicions com sigui possible mentre es resisteixen els atacs dels equips rivals.

La foscor és gairebé total, trencada només per la llum fantasmagòrica de la diogenita incrustada a les parets i en les restes humanes. Els combatents han de navegar amb prudència, ja que les trampes antigues i l’estructura inestable poden provocar esfondraments que bloquegin camins o exposin els equips al foc enemic. La presència d’ecos llunyans i sorolls inexplicables intensifica la tensió mentre les forces rivals lluiten per consolidar el seu domini en aquestes galeries maleïdes.

Mapa: Mapa 36

Operació crítica: Asegurar

Desplegament: Segons mapa

Objectius: Segons mapa

Regles opcionals: No 

Contacte: No

 

MISSIÓ 30

Les inscripcions de l’Abisme Eònic

Les Galeries de l’Abisme Eònic són un entramat de túnels profunds i abandonats on ruïnes necrones han emergit, alterant el paisatge industrial amb monòlits sinistres que emeten una llum verdosa. L'objectiu dels Kill Teams és localitzar coordenades ocultes, gravades en antics artefactes i terminals necrons, que podrien revelar un mapa estratègic o desencadenar secrets devastadors.

Les galeries estan esquitxades de trampes energètiques i sistemes defensius que es reactiven periòdicament, mentre un portal necró actiu al centre del camp de batalla emet un pols inestable. Aquest portal pot generar reforços inesperats per a les forces enemigues o esdevenir un parany mortal, absorbint tot el que hi ha al seu voltant. Els jugadors hauran de maniobrar amb cura, mantenir posicions estratègiques i competir per assegurar les coordenades abans que el portal es torni massa perillós.

Mapa: Mapa 32

Operació crítica: Coordenades

Desplegament: Segons mapa

Objectius: Segons mapa

Regles opcionals: Si.

Portal entròpic: Si s’avança per les escales es surt per les altres escales.
 

Contacte: No

 


Entrades populars d'aquest blog

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

BRIEFING DEL TORN 7

  Mapa: Mapa 48: Ruïnes d'Sphynx-12 Operació crítica: Saquejar Desplegament: Mapa 2 Objectius: Mapa 2 Regles opcionals: Si Mala visibilitat: Les armes sense rang de dispar passen a tenir un rang de 12’. Tempestes de sorra: Els efectes de l’equip que tingui un component tecnològic avançat (auspex, sistema de comunicacions, cub teseractic, etc. ) no funcionen en un 50% de les ocasions. Si s’ha emprat un LPA per utilitzar l’objecte, aquest no es perd. Contacte:Albert o Enric JUGADOR KROOT Classificació: Còdex Vermell – Només per a ulls de comandament De: Shas’ui Vior’la Ixur’la, Comandant del IV Batalló Recorreestels A: Caçacel Pech-Ra, Líder de l’escamot Carnissers de Pech Assumpte: Instruccions per a la Operació “Claror Silenciosa” Data: Cicle G-2025.439 / Diògenes V Pech-Ra, La situació a Diògenes V ha pres una nova direcció estratègica. Tot i els nostres esforços persistents, els nostres equips científics no han aconseguit accedir a la Porta Dolmen . L’energia i protocols...

BRIEFING TORN 1: LA DESTRUCCIÓ DEL COMPLEX VOLK-1S

La situació a Diògenes V ha canviat de cop. L’enorme complex-laboratori de l’Adeptus mechanicus a Diògenes V ha explotat i la deflagració ha estat enorme. Encara no es coneix, o no s’han fet pública la causa de la seva destrucció: si un bombardeig orbital, un sabotatge o atemptat terrorista. El que és segur és que les runes de Volk1s, ara mateix alberguen molts objectius per les faccions involucrades al conflicte a Diògenes V :  pistes sobre la seva destrucció, fragments de diogenita , dades dels experiments de l’Adeptus mechanicus, material de laboratori, armes experimentals  o simplement la possibilitat d'establir una base d'operacions d'un comando invasor a les ruïnes del laboratori, i els intrincats túnels del subsol. Volk-1s s’ha convertit en la prioritat absoluta de totes les faccions i es preveu que durant els pròxims cicles serà l’escenari de diversos conflictes armats. Mapa: Volkus Mapa 5 Operació Crítica: 5. Inteligència Necrons: Missatge Codificat… Khaeskf...