MISSIÓ 20
Assegurar a les Ruïnes de Khar-Osh
Els combatents es llancen a les caòtiques Ruïnes de Khar-Osh, on una antiga
fortalesa necrona, desintegrada pel temps, guarda secrets invaluables. Al
centre, l'Obelisc de Vird’zhak, una estructura que distorsiona el temps i
l’espai, ofereix avantatges estratègics per a aquell que en controli l’àrea.
Els equips han de lluitar per assegurar el lloc i neutralitzar qualsevol
amenaça mentre les distorsions temporals alteren els moviments i les tàctiques,
fent cada acció imprevisible. El control de l’obelisc pot marcar la diferència
en el curs d’una guerra més gran.
Mapa: Mapa 15.Ruines de
Khar-Osh |
Operació crítica: Asegurar |
Desplegament: Segons
fotografia |
Objectius: Segons
fotografia |
Regles opcionals: Si. Els
agents que es trobin a 3 polzades de l’objectiu 1 han de llençar un dau a la
seva activació. Si surt un 1 perden un APL. Si surt un 6 guanyen un APL i
poden realitzar una acció lliure sense cap restricció per repetició. |
|
Contacte: |
MISSIÓ 21
El magatzem intacte de Volk-1s
El Complex Volk-1s, antic laboratori de l'Adeptus Mechanicus per al
processament de diogenita, amaga encara secrets valuosos sota les seves ruïnes
devastades. Recentment, s’ha descobert la ubicació d’un magatzem secundari,
intacte després de l’explosió que va destruir el complex. Conté materials
estratègics i dades clau que podrien canviar el curs de qualsevol conflicte a
Diògenes V. Per accedir-hi, cal enviar coordenades precises a una força de
desembarcament aliada. Un equip intenta introduir aquestes coordenades en un
terminal actiu, mentre l'altre busca interrompre la transmissió i evitar que
els reforços arribin. El control de la situació pot decidir qui s’apropia
d’aquests recursos vitals.
Mapa: Mapa 4. Volkus Mapa
4 |
Operació crítica: Coordenadas |
Desplegament: Segons Mapa |
Objectius: Segons Mapa |
Regles opcionals: No |
|
Contacte: |
MISSIÓ 22
La misteriosa font d’energia del desert
A Khepra-Sekh, una anomalia energètica detectada sota les ruïnes podria ser
clau per activar o destruir sistemes antics. Els Kill Teams han de competir per
assegurar la font d’energia al centre del tauler, on han d’interactuar amb
consoles necrones per guanyar punts de victòria. Cada intent d’activació
comporta riscos, ja que les tempestes de sorra redueixen la visibilitat i les
trampes automàtiques poden fer estralls en els combatents. L’equip que
aconsegueixi dominar i activar la font sense perdre el control guanyarà la
missió, però el despertar de sistemes necrons podria canviar-ho tot.
Mapa: Mapa 39. Ruïnes de
Khepra-Sekh |
Operació crítica: Fuente
de Energía |
Desplegament: Mapa 2 |
Objectius: Mapa 2 |
Regles opcionals: Si. Mala visibilitat: Les armes sense rang de dispar
passen a tenir un rang de 12’. Turmentes
de sorra: Els efectes de l’equip que tingui un component tecnològic avançat
(auspex, sistema de comunicacions, cub teseractic, etc. ) no funcionen en un
50% de les ocasions. Si s’ha emprat un LPA per utilitzar l’objecte, aquest no
es perd. |
|
Contacte: Albert |
MISSIÓ 23
Assegurar el reactor de diogenita
Al complex Volk-1s, devastat per una misteriosa explosió, Kill Teams
s’infiltren per assegurar el reactor principal, encara actiu i ple de diogenita
inestable. L'objectiu és activar o segellar punts estratègics al voltant del
reactor per controlar-ne el flux energètic. La missió es complica amb
estructures en ruïnes, camps radioactius i sistemes de defensa automàtics
encara operatius. Cada equip haurà de maniobrar ràpidament per evitar que la
inestabilitat del reactor destrueixi tot el complex, mentre competeixen per
assegurar la font energètica i reclamar l’avantatge tecnològic que aquesta
proporciona.
Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 |
Operació crítica: Asegurar |
Desplegament: Segons Mapa |
Objectius: Segons Mapa |
Regles opcionals: No |
|
Contacte: |
MISSIÓ 24
Els tecnoartefactes de Xal’Teth
A la Necròpolis de Xal’Teth, dos equips s’endinsen a les ruïnes del complex
per extreure artefactes valuosos prop de la misteriosa Cúpula d’Eternitat.
L'objectiu és accedir als nodes d’energia al voltant de la cúpula i extreure
materials i evacuar abans que la regeneració automàtica de les defenses
necrones s'activi completament. Les forces han d’avançar ràpidament, esquivant
sistemes actius de vigilància i fent front a possibles contratemps en la
logística de l’extracció. L’equip que aconsegueixi completar l'operació i fugir
amb els artefactes s’endú el botí... si sobreviu per gaudir-lo.
Mapa: Mapa 14 |
Operació crítica: Extracció |
Desplegament: Mapa 3 |
Objectius: Mapa 3 |
Regles opcionals: No |
|
Contacte: |
MISSIÓ 25
Dades sensibles del Sector Perditus
Al Sector Perditus, els Kill Teams han d’infiltrar-se en les ruïnes de
l’antiga planta de processament de diogenita per recuperar dades sensibles dels
antics servidors i consoles encara operatives. El complex està ple de perills i
materials inestables, de manera que els equips han d’avançar amb precaució per
evitar explosions que podrien delatar la seva presència o causar la seva
destrucció. Aconseguir la intel·ligència requerida abans que altres forces
hostils prenguin el control o que el complex col·lapsi és clau per a l’èxit de
la missió.
Mapa: Mapa 25 |
Operació crítica: Intel·ligència |
Desplegament: Mapa 4 |
Objectius: Mapa 4 |
Regles opcionals: No |
|
Contacte: |
MISSIÓ 26
Recuperar els transmissors de Phazanis
Entre les ruïnes de la granja de Hadroth, es troben amagats antics
transmissors imperials que contenen dades crucials de coordenades geolocalitzadores.
Aquests transmissors poden revelar rutes d’abastament clau o bases ocultes del
desert de Phazanis, valuoses tant per a l’Imperi com per a altres faccions. Els
Kill Teams han d’escanejar i transmetre les coordenades mentre esquiven trampes
mortals, com els canals d’aigua enverinada i les restes de sistemes de
seguretat automatitzats que encara patrullen les ruïnes. A mesura que avancen,
els equips també han d’evitar enfrontaments oberts a l’entorn obert i exposat,
utilitzant murs caiguts i estructures semi-ensorrades per guanyar cobertura. La
victòria depèn de qui pugui recollir la major quantitat d'informació abans que
les forces rivals els destrueixin o les ruïnes es converteixin en la seva tomba.
Mapa: Mapa 49 |
Operació crítica: Coordenades |
Desplegament: Segons mapa |
Objectius: Segons mapa |
Regles opcionals: No |
|
Contacte: Albert o Enric
A. |
MISSIÓ 27
Càrrega de dades a les necroconsoles
A la Necròpolis de Ash-Al, un antic servidor de dades xenos ha estat
reactivat per un impuls energètic desconegut. Aquest servidor, incrustat en una
torre central en ruïnes, conté registres arcanes i patrons energètics valuosos
per a la recerca imperial o tàctica alienígena. Els Kill Teams han
d’endinsar-se a la necròpolis, desxifrant les complexitats del terreny i
superant mecanismes necrons encara actius que protegeixen les dades per acceder
a les tres consoles de càrrega de dades.
El servidor requereix un procés de càrrega que s’interromp fàcilment si els
equips contrincants ataquen o si algun combat fa malbé les estructures
properes. Els jugadors han de desplegar tàctiques per protegir els punts
d’accés al servidor, mentre envien agents per mantenir activa la càrrega de
dades. L’èxit rau en qui aconsegueixi completar la major part de la càrrega
abans que la competència o el sistema de seguretat de la necròpolis impedeixi
continuar.
Mapa: Mapa 13 |
Operació crítica: Cargar
Datos |
Desplegament: Segons mapa |
Objectius: Segons mapa |
Regles opcionals: No |
|
Contacte: No |
MISSIÓ 28
Saqueig de La Cripta de Nefer-Seth
En un complex subterrani de Diògenes V conegut com la Cripta de Nefer-Seth,
s’amaguen relíquies tecnològiques d’un passat oblidat. Aquest laberint de
túnels i sales fosques, protegides per trampes automàtiques i sistemes de
defensa en desús però letals, és un lloc de risc elevat però de recompenses
incalculables. Els Kill Teams han d'endinsar-s’hi amb l'objectiu d'aconseguir
artefactes valuosos per reforçar les seves forces o per complir ordres dels
seus superiors.
Els jugadors hauran d'explorar sales amagades, esquivar trampes actives i
protegir els artefactes saquejats fins a l'exfiltració. Els combats són
inevitables, ja que els equips rivals competeixen pels mateixos tresors i poden
destruir o robar càrregues per assegurar-se la victòria. L’estratègia rau en
equilibrar la rapidesa de l’exploració amb la protecció de les zones
conquerides. Això, combinat amb la presència d’un perill inactiu que pot
activar-se en qualsevol moment, fa que la Cripta de Nefer-Seth sigui un
escenari tan perillós com temptador.
Mapa: Mapa 11 |
Operació crítica: Saquear |
Desplegament: Segons mapa |
Objectius: Segons mapa |
Regles opcionals: No |
|
Contacte: No |
MISSIÓ 29
Assegurar els accesos a les Galeries dels Comdemnats.
Les Galeries dels Condemnats són un escenari claustrofòbic on els Kill
Teams s’enfronten per assegurar posicions clau. Aquestes antigues mines estan
dividides en nivells intricats, i els punts estratègics inclouen antics
ascensors, nodes de control energètic i cambres reforçades que ofereixen
cobertura crucial. L’objectiu és garantir el control de tantes posicions com
sigui possible mentre es resisteixen els atacs dels equips rivals.
La foscor és gairebé total, trencada només per la llum fantasmagòrica de la
diogenita incrustada a les parets i en les restes humanes. Els combatents han
de navegar amb prudència, ja que les trampes antigues i l’estructura inestable
poden provocar esfondraments que bloquegin camins o exposin els equips al foc
enemic. La presència d’ecos llunyans i sorolls inexplicables intensifica la
tensió mentre les forces rivals lluiten per consolidar el seu domini en
aquestes galeries maleïdes.
Mapa: Mapa 36 |
Operació crítica: Asegurar |
Desplegament: Segons mapa |
Objectius: Segons mapa |
Regles opcionals: No |
|
Contacte: No |
MISSIÓ 30
Les inscripcions de l’Abisme Eònic
Les Galeries de l’Abisme Eònic són un entramat de túnels profunds i
abandonats on ruïnes necrones han emergit, alterant el paisatge industrial amb
monòlits sinistres que emeten una llum verdosa. L'objectiu dels Kill Teams és
localitzar coordenades ocultes, gravades en antics artefactes i terminals
necrons, que podrien revelar un mapa estratègic o desencadenar secrets
devastadors.
Les galeries estan esquitxades de trampes energètiques i sistemes defensius
que es reactiven periòdicament, mentre un portal necró actiu al centre del camp
de batalla emet un pols inestable. Aquest portal pot generar reforços
inesperats per a les forces enemigues o esdevenir un parany mortal, absorbint
tot el que hi ha al seu voltant. Els jugadors hauran de maniobrar amb cura,
mantenir posicions estratègiques i competir per assegurar les coordenades abans
que el portal es torni massa perillós.
Mapa: Mapa 32 |
Operació crítica: Coordenades |
Desplegament: Segons mapa |
Objectius: Segons mapa |
Regles opcionals: Si. Portal entròpic: Si
s’avança per les escales es surt per les altres escales. |
|
Contacte: No |