Passa al contingut principal

CARNISSERS DE PECH 15 - GENETS FANTASMA 17

 



La pols s’aixecava a les ruïnes del complex Volk-1s, un silenci tens flotava en l’aire. Els Genets Fantasma, perfectament desplegats, esperaven l’arribada dels Carnissers de Pech, els quals es desplaçaven ràpidament per establir una base d’operacions. El cel es va omplir amb el brunzit de naus de desembarcament, i els Marines Espacials de la Legió dels Condemnats van fer una ràpida senyal al sergent Ioannes Blazius.

"Els tenim. Prepareu les posicions, ningú sobreviu." —va ordenar Blazius amb una veu ferma i inhumana calma.

Els Kroot van aterrar sense sospitar res, però l’atac va arribar ràpid i implacable. Les bales imperials van caure com una tempesta devastadora sobre els xenos, desmantellant les seves formacions abans que poguessin reaccionar.

"Cobertura! Cobertura immediata!" —va cridar Pechallai Pok, el líder dels Carnissers, mentre intentava reagrupar el seu grup.

Abans que pogués acabar la frase, dues granades de fragmentació van esclatar al seu costat, seguides d’un tret precís de Zarathus Daemon, el franctirador dels Genets Fantasma. Pechallai va caure sense vida, i el seu cos va quedar immòbil entre les runes.

"Pechallai ha caigut!" —va udolar Bloork Pech’rna, mentre el crit de venjança Kroot omplia l’aire.


A mesura que la sorpresa inicial es dissipava, els Carnissers van començar el seu contraatac amb moviments coordinats i brutals. Troakt Curtn i Staltk Bekindo, armats amb ganivets cerimonials impregnats d’implants biotecnològics, es van llançar contra els Marines.

— "Els guanyarem amb intel·ligència, no només amb força. Recordeu les ordres!" —va advertir Staltk abans de carregar.

Tot i que els seus atacs no van ser mortals, van aconseguir infiltrar els implants als seus enemics, iniciant el seu pla per monitorar els moviments dels Astartes. Però els Genets Fantasma no van cedir fàcilment.

— "Zarathus, cobreix el flanc! Alexandros, amb mi!" —va ordenar Blazius mentre es movia cap al centre del camp de batalla.

Zarathus Daemon va complir la seva ordre amb una fredor mecànica, disparant des d’una posició elevada. Un rere l’altre, quatre Kroot van caure sota les seves certeres bales. Alexandros Ioanes, amb el seu bolter Silenci, es movia al seu costat, abatent qualsevol que s’atrevís a acostar-se massa.

— "Són massa precisos..." —va murmurar Gunstkors Dou, el pistoler Kroot, abans de disparar un tret que va ferir greument un Marine.



Gunstkors va eliminar dos Astartes amb trets ràpids, però abans que pogués fer més mal, Alexandros el va abatre amb un últim tret letal.

Tot i la seva ferotge resistència, els Kroot van veure com les seves forces s’anaven esgotant. La seva manca d’efectius els va deixar sense opcions per mantenir el control del terreny. Sakajawea Kroto, el rastrejador, va ser l’únic que va aconseguir retirar-se indemne, portant amb ell la informació obtinguda gràcies als implants.

— "No és una derrota... és només un altre pas." —va murmurar mentre mirava enrere, veient com els Genets Fantasma asseguraven les ruïnes del complex Volk-1s.

Els Marines Espacials havien complert el seu objectiu de controlar la zona, però els Kroot no havien marxat amb les mans buides. Ara, tenien un avantatge: informació valuosa per evitar futurs enfrontaments i establir una base des de la qual recuperar-se. Tot i això, la batalla havia deixat cicatrius profundes, tant físiques com estratègiques.




Entrades populars d'aquest blog

REGLES DE CAMPANYA

La campanya es juga seguint aquestes normes: UBICACIÓ INICIAL Cada jugador, excepte aquells que controlin una facció imperial, comença amb una ubicació aleatòria al sector exterior del mapa. Aquesta ubicació representa el punt on les seves forces han penetrat les muralles i establert el seu centre de comandament. Els organitzadors determinaran aquestes ubicacions abans del primer Torn de la campanya. Una facció imperial començarà sempre a la Caserna de l’Astra Militarum de Diògenes Primaris. Si hi ha més d’una facció imperial, es donarà prioritat a les forces de l’Astra Militarum, i si hi ha més d’una facció d’aquest tipus, es designarà la ubicació a l’atzar. ESTRUCTURA D’UN TORN Cada Torn es divideix en dues fases: Torn Estratègic : Els jugadors ordenen accions a realitzar sobre el mapa de campanya. Torn de Combat : Es juguen les partides de Kill Team derivades dels moviments fets en el Torn Estratègic. DURACIÓ DELS TORNS Un Torn té una durada màxima d’un mes o fins que es completi, e...

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

SITUACIÓ INICIAL