Passa al contingut principal

BASE D'OPERACIONS: EQUIP I EQUIP INSÒLIT

 BASE D’OPERACIONS

En la campanya, els comandos operen de manera independent durant llargs períodes de temps, de manera que han d’establir una base d’operacions. A l’inici de la campanya, la base d’operacions no tindrà res, però no oferirà més funció que la de proporcionar un lloc on els teus agents descansin i es recuperin. No obstant això, certes requisicions et permetran afegir coses a la base d’operacions.


EQUIP

La teva llista d’exèrcit detallarà l’equip divers amb el qual pots equipar els teus agents per a una batalla. En la campanya, l’accés a aquest equip es gestiona a través de les teves provisions. Quan comences la campanya, no tens equip a les teves provisions. En canvi, has d’afegir equip a les teves provisions mitjançant requisicions, com ara l’Entrega de subministraments. Cada vegada que afegeixis un element d’equip a les teves provisions, anota-ho a la secció “Provisions” de la teva llista de dades.

Abans d’una batalla, pots triar quin equip assignes als teus agents (com s’especifica en la seqüència de missió), però només pots triar l’equip que tinguis a les teves provisions. 


EQUIP INSÒLIT

A mesura que juguis una campanya d’Operacions especials, el teu comando trobarà equip insòlit. Aquest pot ser equip especialitzat que ha assignat un comandament, artefactes únics que el teu comando ha descobert o equip personalitzat utilitzat pels seus membres.

L’equip insòlit s’afegeix a les teves provisions com l’equip normal, però indicarà específicament quan pots utilitzar-lo, com en completar certes Operacions especials. No obstant això, una vegada afegit l’equip insòlit a les teves provisions, podràs accedir-hi com a qualsevol altre element d’equip, la qual cosa implica que pots equipar-lo a un dels agents del teu comando abans d’una batalla.

Cada vegada que el teu comando obtingui un element d’equip insòlit, hauràs de determinar quin element afegeixes a les teves provisions. Per fer-ho, els comissaris de lliga llençaran 1D6 i consultaran la taula corresponent per determinar-lo a l’atzar (repetint la tirada si el resultat no encaixa). Les teves provisions no poden incloure més d’un de cada element d’equip insòlit (si obtens resultats duplicats, repeteix la tirada fins a aconseguir-ne un de diferent).

Per a cadascun dels elements d’equip insòlit presentats a la dreta, quan equipis un agent amb ell abans d’una batalla, has de seleccionar una arma rellevant (p. ex., un arma a distància o de combat) amb la qual estigui equipat aquest agent per millorar-la i rebre la regla de l’equip insòlit per a aquella batalla. Només pots millorar una vegada cada arma amb la qual un agent estigui equipat.

Nota de disseny: Els noms de l’equip insòlit següents són molt adequats per a un gran nombre de comandos, tot i que potser voldràs canviar el nom en funció de la facció a la qual pertany el teu comando. Per exemple, si jugues amb un comando Tirànid i un dels teus agents obté una “Mira tèrmica”, potser prefereixes anotar-ho com “Bioreceptors fototèrmics” o alguna cosa igualment temàtica. Si tries fer-ho, deixa una nota per aclarir quina millora té aquest agent.








Entrades populars d'aquest blog

REGLES DE CAMPANYA

La campanya es juga seguint aquestes normes: UBICACIÓ INICIAL Cada jugador, excepte aquells que controlin una facció imperial, comença amb una ubicació aleatòria al sector exterior del mapa. Aquesta ubicació representa el punt on les seves forces han penetrat les muralles i establert el seu centre de comandament. Els organitzadors determinaran aquestes ubicacions abans del primer Torn de la campanya. Una facció imperial començarà sempre a la Caserna de l’Astra Militarum de Diògenes Primaris. Si hi ha més d’una facció imperial, es donarà prioritat a les forces de l’Astra Militarum, i si hi ha més d’una facció d’aquest tipus, es designarà la ubicació a l’atzar. ESTRUCTURA D’UN TORN Cada Torn es divideix en dues fases: Torn Estratègic : Els jugadors ordenen accions a realitzar sobre el mapa de campanya. Torn de Combat : Es juguen les partides de Kill Team derivades dels moviments fets en el Torn Estratègic. DURACIÓ DELS TORNS Un Torn té una durada màxima d’un mes o fins que es completi, e...

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

SITUACIÓ INICIAL