Passa al contingut principal

BAIXES I CICATRIUS DE BATALLA

 BAIXES

A mesura que juguis la campanya, l’impacte de la guerra començarà a cobrar-se un preu en els teus agents. El dany patit es convertirà en cicatrius de batalla i, el que és pitjor, en mort. Gestionar les cicatrius de batalla dels teus agents és una part essencial d’una campanya, com saber quan és millor deixar que descansin perquè es recuperin, i tenir una llista de dades amb agents suficients per cobrir les seves absències.


COMPROVACIÓ DE BAIXES

Al final de cada batalla, s’ha de fer una comprovació de baixes per cada agent amic que va quedar incapacitat en aquella batalla. Per fer-ho, tira, davant del jugador rival, 1D6: amb 3+, la comprovació té èxit, però aquell agent no pot guanyar més de 3PX en aquella batalla. Amb un 1 o un 2, la comprovació falla i l’agent rep una Cicatriu de batalla

Després de la batalla, pots repetir una comprovació de baixes per cada agent MÈDIC amic triat per ser desplegat, sempre  que no hagi quedat incapacitat durant aquella batalla. 

Per determinar quina Cicatriu de batalla rep un agent, tira 1D6, resta 1 per cada cicatriu de batalla que ja tingui i consulta la taula de cicatrius de batalla. Cada vegada  que el resultat correspongui a una cicatriu de batalla que l’agent ja tingui, torna a tirar el 1D6 fins que surti una que encara no tingui.

Per exemple, es falla una comprovació de baixes d’un agent amb la cicatriu de batalla Discapacitat crítica. El jugador tira 1D6 i el resultat és 2. Ha de restar 1 al resultat perquè l’agent ja té una cicatriu de batalla, i per tant el resultat final és Mort.

Totes aquestes tirades Aquestes tirades s'han de fer davant el jugador rival. Si no pots tirar davant el jugador rival es comunica als comissaris de la lliga que tiraran ells, gravant-ho en video i comunicaran el resultat. 


CICATRIUS DE BATALLA

Nota de disseny: Potser consideres que, encara que els noms dels resultats de sota funcionen per a la majoria de comandaments, per a un petit nombre no és així. Si veus que el nom d’un resultat a la taula no encaixa amb el tema de la teva ficció tant com podria, ets lliure de reemplaçar el nom amb un resultat més temàtic. Per exemple, “Circuits lògics danyats” encaixa millor amb un Guerrer Necrón que “Commoció severa”. Assegura’t d’anotar quins resultats “reals” has obtingut perquè l’impacte que té en l’agent en batalla serà el mateix!


COMPROVACIÓ DE RECUPERACIÓ

Al final de cada batalla, els agents intentaran recuperar-se de les seves lesions i preparar-se per al proper enfrontament. Tots els agents recuperen les ferides perdudes a la batalla (excepte els que han Mort), i ja no es consideren lesionats.

S’ha d’efectuar una comprovació de recuperació per cada agent a la teva llista de dades amb una cicatriu de batalla. Per fer-ho, tira 1D6 i suma 1 al resultat per cada batalla consecutiva en què aquest agent no hagi estat triat per al desplegament (el que es coneix com a “permisos”). Amb un 5+, la comprovació té èxit: elimina una cicatriu de batalla que l’agent hagi rebut en una batalla prèvia (no pots eliminar una cicatriu de batalla que l’agent hagi rebut en aquella mateixa batalla).

Per exemple: s’efectua una comprovació de recuperació per un agent amb una cicatriu de batalla. El jugador tira 1D6 i el resultat és un 4. L’agent no va ser triat per al desplegament durant tres combats seguits, i per tant se suma 3 al resultat. El resultat final és un 7, i per això la comprovació té èxit i la cicatriu de batalla d’aquest agent s’elimina.

Totes aquestes tirades Aquestes tirades s'han de fer davant el jugador rival. Si no pots tirar davant el jugador rival es comunica als comissaris de la lliga que tiraran ells, gravant-ho en video i comunicaran el resultat. 



TORNAR A REGLES

Entrades populars d'aquest blog

REGLES DE CAMPANYA

La campanya es juga seguint aquestes normes: UBICACIÓ INICIAL Cada jugador, excepte aquells que controlin una facció imperial, comença amb una ubicació aleatòria al sector exterior del mapa. Aquesta ubicació representa el punt on les seves forces han penetrat les muralles i establert el seu centre de comandament. Els organitzadors determinaran aquestes ubicacions abans del primer Torn de la campanya. Una facció imperial començarà sempre a la Caserna de l’Astra Militarum de Diògenes Primaris. Si hi ha més d’una facció imperial, es donarà prioritat a les forces de l’Astra Militarum, i si hi ha més d’una facció d’aquest tipus, es designarà la ubicació a l’atzar. ESTRUCTURA D’UN TORN Cada Torn es divideix en dues fases: Torn Estratègic : Els jugadors ordenen accions a realitzar sobre el mapa de campanya. Torn de Combat : Es juguen les partides de Kill Team derivades dels moviments fets en el Torn Estratègic. DURACIÓ DELS TORNS Un Torn té una durada màxima d’un mes o fins que es completi, e...

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

SITUACIÓ INICIAL