Passa al contingut principal

4.-PORTA MAGNA

 


4.-PORTA MAGNA

Punts de victòria: 0

Mapa: Mapa

Operacions Crítiques Disponibles:

Asegurar, Saquear, Transmisión, Reclamar propiedad, Células de Energía, Descargar datos, Datos, Reiniciar

Descripció:

La Porta Magna és l’entrada principal al Cercle Imperial, el Centre de Poder de Diògenes Primaris, i una de les fortificacions més imponents de la ciutat. Construïda amb plastiacer de la millor qualitat i reforçada amb escuts de camp disruptor, aquesta porta monumental és l’únic accés controlat a l’interior de la muralla central. La única manera d'accedir i controlar-la és a través de les catacumbes necrones.

Regles Especials:

Defensa Inexpugnable: Només es pot assegurar aquest hexàgon si la facció atacant controla almenys un altre hexàgon adjacent a la Porta Magna.

Control exhaustiu: No es pot realitzar l’Acció estratègica Infiltrar-se a través de la Porta Magna si aquesta està assegurada.

Permet travessar el tram de muralla sense penalització al moviment.

Entrades populars d'aquest blog

REGLES DE CAMPANYA

La campanya es juga seguint aquestes normes: UBICACIÓ INICIAL Cada jugador, excepte aquells que controlin una facció imperial, comença amb una ubicació aleatòria al sector exterior del mapa. Aquesta ubicació representa el punt on les seves forces han penetrat les muralles i establert el seu centre de comandament. Els organitzadors determinaran aquestes ubicacions abans del primer Torn de la campanya. Una facció imperial començarà sempre a la Caserna de l’Astra Militarum de Diògenes Primaris. Si hi ha més d’una facció imperial, es donarà prioritat a les forces de l’Astra Militarum, i si hi ha més d’una facció d’aquest tipus, es designarà la ubicació a l’atzar. ESTRUCTURA D’UN TORN Cada Torn es divideix en dues fases: Torn Estratègic : Els jugadors ordenen accions a realitzar sobre el mapa de campanya. Torn de Combat : Es juguen les partides de Kill Team derivades dels moviments fets en el Torn Estratègic. DURACIÓ DELS TORNS Un Torn té una durada màxima d’un mes o fins que es completi, e...

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

SITUACIÓ INICIAL