Passa al contingut principal

10.-ESTACIÓ XENOENERGÈTICA

 


10.-ESTACIÓ XENOENERGÈTICA

Punts de victòria: 2/4

Mapa: Mapa 10

Operacions Crítiques Disponibles:

Asegurar, Saquear, Transmisión, El Orbe, Reclamar propiedad, Células de Energía, Descargar datos, Datos, Reiniciar.

Descripció:

L’Estació Xenoenergètica és el cor energètic de Diògenes Primaris, una reliquia tecnològica necrona que l’Imperi ha adaptat per alimentar la ciutat. Monòlits ciclòpeus i estructures en ruïnes emeten pulsacions d’energia esmeralda, un rastre del seu passat desconegut.

Els tecnosacerdots de l’Adeptus Mechanicus han aconseguit explotar aquesta font d’energia sense comprendre-la del tot, mantenint en funcionament les infraestructures crítiques de la ciutat. Si l’Estació cau en mans enemigues, la ciutat pot patir apagades massives i caos logístic.

 Regles Especials:

Interruptor de l’Imperi: Si una facció no Imperial realitza l’Acció Estratègica Destruir, la ciutat pateix una apagada parcial: durant el Torn següent, totes les altres faccions perdran 1 PM. Una facció Imperial pot designar un hexàgon i reduir en 1 PV el valor d’aquest.

Ressonància Ancestral: Si una facció necrona controla l’Estació Xenoenergètica, pot despertar el seu poder latent. El seu Kill Team aconsegueix 4 PV i guanyen l’ardit estratègic Ressonància ancestral: Per un PM tots els agents recuperen automàticament una ferida al final del Punt d’Inflexió com a efecte de la regeneració energètica. Es pot emprar una vegada per batalla. 


Entrades populars d'aquest blog

REGLES DE CAMPANYA

La campanya es juga seguint aquestes normes: UBICACIÓ INICIAL Cada jugador, excepte aquells que controlin una facció imperial, comença amb una ubicació aleatòria al sector exterior del mapa. Aquesta ubicació representa el punt on les seves forces han penetrat les muralles i establert el seu centre de comandament. Els organitzadors determinaran aquestes ubicacions abans del primer Torn de la campanya. Una facció imperial començarà sempre a la Caserna de l’Astra Militarum de Diògenes Primaris. Si hi ha més d’una facció imperial, es donarà prioritat a les forces de l’Astra Militarum, i si hi ha més d’una facció d’aquest tipus, es designarà la ubicació a l’atzar. ESTRUCTURA D’UN TORN Cada Torn es divideix en dues fases: Torn Estratègic : Els jugadors ordenen accions a realitzar sobre el mapa de campanya. Torn de Combat : Es juguen les partides de Kill Team derivades dels moviments fets en el Torn Estratègic. DURACIÓ DELS TORNS Un Torn té una durada màxima d’un mes o fins que es completi, e...

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

SITUACIÓ INICIAL