10.-ESTACIÓ XENOENERGÈTICA
Punts de victòria: 2/4
Mapa: Mapa 10
Operacions Crítiques Disponibles:
Assegurar, saquejar, transmissió, carregar dades, intel·ligència, extracció, sabotatge, font d’energia, coordenades.
Descripció:
L’Estació Xenoenergètica és el cor energètic de Diògenes Primaris, una reliquia tecnològica necrona que l’Imperi ha adaptat per alimentar la ciutat. Monòlits ciclòpeus i estructures en ruïnes emeten pulsacions d’energia esmeralda, un rastre del seu passat desconegut.
Els tecnosacerdots de l’Adeptus Mechanicus han aconseguit explotar aquesta font d’energia sense comprendre-la del tot, mantenint en funcionament les infraestructures crítiques de la ciutat. Si l’Estació cau en mans enemigues, la ciutat pot patir apagades massives i caos logístic.
Regles Especials:
Interruptor de l’Imperi: Si una facció no Imperial realitza l’Acció Estratègica Destruir, la ciutat pateix una apagada parcial: durant el Torn següent, totes les altres faccions perdran 1 PM. Una facció Imperial pot designar un hexàgon i reduir en 1 PV el valor d’aquest.
Ressonància Ancestral: Si una facció necrona controla l’Estació Xenoenergètica, pot despertar el seu poder latent. El seu Kill Team guanyen l’ardit estratègic Ressonància ancestral: Tots els agents recuperen automàticament una ferida al final del Punt d’Inflexió com a efecte de la regeneració energètica. Es pot emprar una vegada per batalla.