Passa al contingut principal

1.-PALAU DE GOVERN

 


1. PALAU DE GOVERN

Punts de Victòria: 10

Mapa: Horcasombría mapa 1. L’objectiu central és el propi tron. Els laterals teleportadors orbitals.

Operacions Crítiques Disponibles

Asegurar, Saquear, Transmisión, El Orbe, Reclamar propiedad, Células de Energía, Descargar datos, Datos, Reiniciar.

Descripció:

El Palau de Govern és el centre neuràlgic de Diògenes Primaris, essencial per al control total de la ciutat. La seva fortificació i rellevància estratègica el fan inaccessible sense una base sòlida de suport. Només les faccions que hagin consolidat suficient poder poden intentar conquerir-lo.

Regles Especials:

Requisit de Conquesta: Per prendre el Palau de Govern, una facció ha de tenir almenys 12 Punts de Victòria acumulats.

Pèrdua del Control: Si una facció és desposseïda del Palau, perd 1D3 hexàgons adjacents, i la seva Fitxa de Facció es reubica en un hexàgon que encara controli.

Hexàgon protegit: Aquest hexàgon no és saquejable.

Accés: Es pot entrar al Palau de Govern des de qualsevol hexàgon adjacent.

Defenses Automàtiques:

El Saló del tron del Palau està protegit per dos servitors autònoms amb el següent perfil:

LPA: 1 | Moviment: 0” | Salvació: 5+ | Ferides: 7

Arma: Bolter (Atacs: 4 | Impactes: 4+ | Dany: 3/4 | Crítics de Penetració: 1)

Regles Especials: No poden rebre ordres diferents de travar-se. Sempre disparen al blanc vàlid més proper. Estan sota cobertura lleugera i sempre guarden un dau de salvació com a èxit.   

El tró es coloca sobre el marcador central. 

Entrades populars d'aquest blog

REGLES DE CAMPANYA

La campanya es juga seguint aquestes normes: UBICACIÓ INICIAL Cada jugador, excepte aquells que controlin una facció imperial, comença amb una ubicació aleatòria al sector exterior del mapa. Aquesta ubicació representa el punt on les seves forces han penetrat les muralles i establert el seu centre de comandament. Els organitzadors determinaran aquestes ubicacions abans del primer Torn de la campanya. Una facció imperial començarà sempre a la Caserna de l’Astra Militarum de Diògenes Primaris. Si hi ha més d’una facció imperial, es donarà prioritat a les forces de l’Astra Militarum, i si hi ha més d’una facció d’aquest tipus, es designarà la ubicació a l’atzar. ESTRUCTURA D’UN TORN Cada Torn es divideix en dues fases: Torn Estratègic : Els jugadors ordenen accions a realitzar sobre el mapa de campanya. Torn de Combat : Es juguen les partides de Kill Team derivades dels moviments fets en el Torn Estratègic. DURACIÓ DELS TORNS Un Torn té una durada màxima d’un mes o fins que es completi, e...

BRIEFING DEL TORN 3

  ASSEGURAR EL REACTOR DE DIOGENITA Mapa: Mapa 6. Volkus Mapa 6 Operació crítica: Asegurar Desplegament: Segons Mapa Objectius: Segons Mapa Regles opcionals: No   Contacte:   JUGADOR NECRÓ De: Arkhon Tesseract, Veu del Consell Infinita. Per a: Abraxas, Enviat personal del Rei Silenci a Nometern. Prioritat: Omega. Salutacions, cronomant , Se li encomana una missió crítica a la lluna coneguda pels inferiors com Diògenes V , anomenada en els nostres registres antics com Nometern . Informes recents revelen l’activació d’un reactor de diogenita d’origen humà al complex industrial Volk-1s , que opera a un nivell inestable. Aquesta instal·lació posa en perill els sistemes soterrats de suspensió i preservació de les tombes que protegeixen els nostres germans adormits. Si el reactor continua funcionant incorrectament, podria danyar irreparablement els mecanismes que regulen el seu despertar o, encara pitjor, alterar els dispositius de contenció d’entitats d’importància crítica....

SITUACIÓ INICIAL